Concept Cars | 18.03.21

Kincsem zwiastun całkowicie nowego zelektryfikowanego hipersamochodu

54 sztuki Hyper-GT wyposażone w rewolucyjny, wysokoobrotowy hybrydowy układ napędowy oparty na F1, z dostawami w 2023 r.

Nowa cyfrowa luksusowa marka Kincsem wyznaczyła studio projektowe CALLUM, kierowane przez Iana Calluma, niedawno uznanego za projektanta samochodów roku magazynu GQ, do zaprojektowania całkowicie nowego zelektryfikowanego hipersamochodu.

 

Kincsem jest pierwszym cyfrowym w każdym aspekcie i naprawdę bez ograniczeń. Wizją węgierskiego założyciela Tibora Baka jest połączenie najlepszych światowych talentów z najnowszą technologią w celu opracowania pięknie zaprojektowanych produktów o wysokiej wydajności. Od finansów, zwinnej produkcji i sztucznej inteligencji design marka jest pionierem integracji technologii cyfrowych w każdym aspekcie. Bak wnosi całe swoje znaczące doświadczenie i umiejętności przemysłowe, aby wprowadzać innowacje w nowych i wcześniej niewykorzystanych partnerstwach i metodologiach w celu dostarczenia zróżnicowanego portfolio produktów marki, z których Hyper-GT jest pierwszym wprowadzonym na rynek.

 

„Kincsem Hyper-GT, zaprojektowany przez Iana Calluma, połączy nowe tryby cyfrowej integracji z rozwojem, projektowaniem, produkcją i posiadaniem. Możliwości oferowane przez nową, rozszerzoną, cyfrową erę pozwalają nam pomóc naszym klientom wejść w „stan płynności”, który sportowcy nazywają The Zone, oferując poziom dynamicznej personalizacji i kontroli, który nigdy wcześniej nie był możliwy ”.

 

Kincsem, światowej sławy węgierski koń wyścigowy, był niepokonany w karierze obejmującej 54 wyścigi. Nowy Hyper-GT oklaskiwał jej dziedzictwo, tworząc zaledwie 54 luksusowe samochody wyprodukowane w Wielkiej Brytanii. Są one wyposażone w rewolucyjny, wysokoobrotowy hybrydowy układ napędowy oparty na F1, którego dostawy mają rozpocząć się w 2023 r.

 

Zastępując obecnie dostępne opcje personalizacji klienta, Hyper-GT wprowadzi nowe doświadczenie „Inżynierii osobistej” dla każdego właściciela samochodu, łączące szybkość reakcji kierowcy z możliwością zerowej emisji. Cena nie została jeszcze potwierdzona, ale będzie konkurować na najwyższych szczeblach luksusowej motoryzacji.

 

Nominacja CALLUM jest pierwszym z wielu ogłoszonych prestiżowych partnerstw, które czerpią z najlepszych talentów projektowych, inżynieryjnych i produkcyjnych na całym świecie. Włączenie CALLUM wnosi do projektu niezrównany rodowód, który ma zostać w pełni zaprezentowany pod koniec 2021 roku, a nowy samochód stanowi inspirujące i otwarte wytyczne dla zespołu projektowego.

 

„Dzięki Kincsem mamy ten rzadki przywilej nie tylko stworzyć piękny samochód, ale także stworzyć język projektowania innowacyjnej luksusowej marki” - mówi Ian Callum, który kieruje zespołem projektowym CALLUM.

 

„Odświeżając, Kincsem powiedział, że nie ma żadnych reguł, co pozwoliło nam zadać pytanie:„ Gdybyśmy mogli robić, co chcieliśmy, co byśmy zrobili? ”. To jedna z najbardziej ożywczych okazji dla każdego projektanta. Zespół CALLUM jest niezwykle podekscytowany rozpoczęciem pracy. ”

 

Etos Kincsem polegający na niezrównanym zaangażowaniu klientów przejawi się w wielu produktach, usługach i doświadczeniach w miarę rozwoju przyszłości. Obejmuje to wprowadzenie na rynek luksusowego SUV-a o takich samych możliwościach napędu i inżynierii osobistej jak Hyper-GT.



Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.

Trwa budowa nowej, supernowoczesnej, globalnej centrali Rimac Campus
Wiadomości | 15.11.21

Trwa budowa nowej, supernowoczesnej, globalnej centrali Rimac Campus

Rimac Group, producent hipersamochodów elektrycznych, pokazał postęp prac przy budowie globalnej siedziby firmy o wartości 200 milionów euro.

Aston Martin oficjalnym samochodem bezpieczeństwa w F1
MotorSport | 08.03.21

Aston Martin oficjalnym samochodem bezpieczeństwa w F1

Model Vantage jako oficjalny samochód bezpieczeństwa oraz model DBX jako oficjalny samochód medyczny.